Skip to content

Wij zijn verheugd om aan te kondigen dat Troostwijk by Tinsa vanaf nu verdergaat onder een nieuwe naam: Troostwijk by Accumin. Deze verandering maakt deel uit van een bredere internationale strategie waarbij ons moederbedrijf, voorheen Tinsa, nu opereert onder de wereldwijde merknaam Accumin. In de afgelopen jaren heeft Accumin een enorme groei doorgemaakt, met activiteiten in meerdere landen en sectoren. Om deze internationale aanwezigheid en expertise beter uit te dragen, brengt Accumin alle onderdelen van onze groep nu onder één paraplu.

Eén missie, visie en merkbelofte

De keuze om over te stappen naar één uniforme corporate identity komt voort uit de wens om alle ondernemingen binnen onze groep te verenigen onder dezelfde visie, missie en waarden, ongeacht in welk land ze actief zijn.

Onze missie, visie en waarden sluiten naadloos aan bij die van Accumin. Zowel Troostwijk als Accumin delen hetzelfde doel: onze klanten helpen met vertrouwen te ondernemen en betere keuzes te maken om groei te realiseren. Samen versterken we onze belofte aan onze klanten. Accumin belooft “See value clearly,” terwijl wij bij Troostwijk de nadruk leggen op “Het zekere voor het onzekere.” Onze kernwaarden vloeien moeiteloos samen in de nieuwe, internationale identiteit van Troostwijk by Accumin. Met deze stap onderstrepen we onze toewijding aan u als klant. U kunt altijd rekenen op dezelfde betrouwbaarheid en deskundigheid, nu versterkt door de wereldwijde merknaam, Accumin.

Drie Hoofddivisies

Accumin heeft alle diensten binnen de groep opgedeeld in drie hoofddivisies om de verschillende expertises en oplossingen helder te positioneren: Valuations, Software & Intelligence, en Risk Management. Voor Troostwijk betekent dit dat onze taxaties, risico-inspecties, contra-expertises, digitaal platform Oodit, research en de Troostwijk Academy vallen onder de divisie Risk Management. Onze diensten zijn nu ondergebracht in deze hoofddivisie en blijven de vertrouwde kwaliteit en service bieden die onze klanten van ons gewend zijn.

Wat betekent dit voor onze klanten?

Voor onze klanten houdt de overgang naar Troostwijk by Accumin vooral in dat we nu nog beter vanuit een internationaal perspectief kunnen opereren. De nieuwe, wereldwijde merknaam maakt duidelijk in welke landen we vertegenwoordigd zijn en welke diensten we daar aanbieden. Bovendien kunnen wij een breder internationaal dienstenpakket bieden, waarbij we de expertise van alle onderdelen binnen Accumin benutten. Zo kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn, waar ter wereld ze zich ook bevinden.

Johan Drost
CEO van Troostwijk

Back To Top
Zoeken